Dlaczego warto zdecydować się na długopisy reklamowe z kolorowym nadrukiem?

Artykuły piśmiennicze z nadrukiem to jedna z najchętniej wybieranych i najefektywniejszych form promocji firmy. Trzeba przyznać, że taka metoda stwarza ogromne możliwości i ma niezwykle szerokie zastosowanie. Co sprawia, że tak często sięgamy po tę technikę wywierania wpływu na decyzje konsumenckie?

Dlaczego nadruk na długopisach jest skuteczną reklamą?

Działania marketingowe są nieodłącznym elementem funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. Można powiedzieć, że tego typu przekazy są wszechobecne: widzimy je na ulicach miast, w prasie, telewizji oraz internecie. Nic dziwnego, że bywamy nimi nieco przytłoczeni i zmęczeni. Aż 86% ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez CBOS zadeklarowało, że nie lubi reklam. Na szczęście istnieją subtelne sposoby na oddziaływanie na ich postawy, które nie kojarzą się negatywnie i nie wywołują złych emocji. Dobrą informacją jest fakt, iż 70% respondentów w kwestionariuszu „Postrzeganie upominków reklamowych jako nośnika reklamy” PIAP twierdzi, że gadżety z nadrukiem na zamówienie są skutecznym nośnikiem informacji na temat firmy. Warto zaznaczyć, że z perspektywy odbiorcy taki artykuł stanowi przede wszystkim praktyczny prezent – długopisy z logo firmy są przecież równie użyteczne jak długopisy bez nadruku. Obdarowani takim miłym drobiazgiem zaczynają odczuwać pozytywne emocje do rozdającego je przedsiębiorstwa i są bardziej skłonni skorzystać z jego oferty. Psychologowie nazywają taką reakcję regułą wzajemności: nawet niewielki podarunek sprawia, że mamy ochotę zrewanżować się darczyńcy, robiąc dla niego coś dobrego.

Długopisy promocyjne – tanie i praktyczne

Każdy z nas na co dzień posługuje się artykułami piśmienniczymi. Choć mówi się, że sztuka ręcznego pisania zanika, w rzeczywistości mamy wiele okazji do wykorzystywania takich akcesoriów. Być może mało kto pisze długie, odręczne listy, jednak nieustannie podpisujemy różnego rodzaju dokumenty, spisujemy notatki i sprawozdania, sporządzamy listy zakupów oraz zadań do wykonania i notujemy ważne spotkania w terminarzu. Krótko mówiąc: każdy z nas potrzebuje przyrządów do pisania, a jeśli zostaniemy nimi obdarowani, z pewnością okażą się one trafionym upominkiem. Warto zaznaczyć, że z perspektywy reklamującej się firmy gadżety reklamowe są bardzo tanie: 100 długopisów kosztuje tylko kilkadziesiąt złotych! W dodatku ich skuteczność marketingowa porównywana jest ze znacznie droższymi metodami reklamy.

Długopisy promocyjne

Jaki nadruk wybrać?

Rozważając treść nadruku na gadżetach marketingowych, warto postawić na najprostsze i najbardziej intuicyjne opcje, takie jak nazwa i logo firmy, jej dane teleadresowe lub krótki slogan. Istotne jest również to, na jakiej powierzchni je umieścimy i jakiej techniki użyjemy do ich naniesienia. Możemy zdecydować się na nadruk na okrągło lub po jednej stronie artykułu – wszystko zależy od naszych potrzeb i upodobań. Jeżeli zaś chodzi o metody jego nanoszenia, do wyboru mamy długopisy z nadrukiem UV, tampondruk, sitodruk lub grawerowanie laserowe. Każda z nich ma odmienne właściwości i nadaje się do innych materiałów (np. grawer stosowany jest wyłącznie w przypadku metalu, zaś druk UV jest bardziej uniwersalny i może być stosowany także w przypadku artykułów z plastiku lub szkła).

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here